Smluvní podmínky

Záruční doba:

Záruční lhůta je stanovena v souladu s obchodním a občanským zákoníkem, pokud není uvedeno, nebo sjednáno smluvními stranami jinak. Při uplatňování reklamace je nezbytné, aby kupující předložil doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Oznámení o reklamaci je kupující povinen učinit písemně. Prodávající neuznává záruku za vady vzniklé nekvalifikovanou obsluhou, neodborným zácházením a použitím,nebo instalací, jenž jsou v rozporu s pokyny výrobce. Záruka se rovněž nevztahuje na škody v důsledku živelných katastrof, násilného poškození, povětrnostních vlivů a v případech neoprávněného zásahu. Reklamované zboží musí být dodáno v originálním nepoškozeném obalu s veškerou dokumentací poskytnutou kupujícímu při dodání zboží. Reklamace bude vyřízena do třiceti dnů od jejího uplatnění u prodávájícího.
 

Odstoupení od smlouvy:

Spotřebitel, který použil k objednání zboží prostředky komunikace na dálku, má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží. Náklady na dopravu při vrácení zboží se zákazníkovi nevrací. Prodávající vrátí finanční prostředky včetně nákladů na poštovné ve lhůtě 14 dnů od předvzetí vráceného zboží.

Prosíme při odstoupení od smlouvy dodržet následující body:

- Vrátit dodané zboží včetně veškerého příslušenství, nejlépe v původním a nepoškozeném balení.
- Zaslat s vráceným zbožím fakturu (daňový doklad), případně její kopii.
- Vrácené zboží prosíme vracet pokuď možno nepoškozené a plně funkční.
- Vrácené zboží prosíme vracet pokuď možno bez  známky opotřebení a používání.

Při případném opotřebení nebo poškození výrobku či obalu má prodávající nárok snížit hodnotu vrácené částky.

Postup pro vrácení zboží v rámci odstoupení od smlouvy je obdobný jako u uplatňování reklamací. 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech:

- Zákazník převzal zboží od přepravce v poškozeném balení. 

- Spotřebitelem nebyl předložen nabývací doklad (prodejka nebo faktura).

- Záruční doba již uplynula.

- Závada se neprojevila.

- Závada vznikla při dopravě zásilky spotřebiteli dopravcem (škody je nutno řešit ihned při převzetí zásilky s dopravcem, nebo poškozenou zásilku vůbec nepřevzít).

- Byly porušeny ochranné pečeti nebo protiprachové pásky, pokud na produktu byly použity.
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s pokyny a parametry uvedenými v dokumentaci.
- Zboží bylo nedostatečně zabaleno při zaslání na reklamaci.
- Náhradní díly (zboží) nebyly prokazatelně montovány odborným servisem.
- Vada byla způsobena neodbornou manipulací, nedodržením provozních podmínek, nebo vyšší mocí, nebo jestliže dodané díly byly použity v jiném druhu zařízení, než pro který byly určeny.
- Zboží bylo poškozeno zapojením do sítě, která neodpovídá příslušným normám.

Důležité upozornění:

Poškozenou zásilku od přepravce nikdy nepřebírejte, ale nechte ji poslat zpět přepravcem a emailem zašlete na thelektro@email.cz informaci o poškozené zásilce, kterou jste nepřevzali.  V následujících hodinách po zaslání informace o poškozené zásilce a její nepřevzetí, vás budeme informovat o zaslání nové zásilky vámi objednaného zboží, případně se s vámi telefonicky spojíme a domluvíme další postup.

Jestliže se rozhodnete poškozenou zásilku převzít, tak přebíráte zodpovědnost za stav objednáného zboží. Jestli zboží bude po převzetí poškozené zásilky fyzicky poškozené, tak veškerá záruka na zboží v zásilce zaniká ze strany dodavatele.

Jestliže bude reklamace zboží ze strany dodavatele neuznána, tak bude zákazníkovi reklamované zboží s reklamačním protokolem vráceno na náklady zákazníka. Reklamované zboží je po dohodě možno si vyzvednout osobně na kamenné prodejně TH ELEKTRO zdarma.

Postup uplatnění reklamace:

Informujte reklamační oddělení TH ELEKTRO e-mailem na adresu thelektro@email.cz ohledně reklamace zboží, následně odešlete reklamované zboží společně s dostatečným popisem závady na adresu provozovny TH ELEKTRO. Zboží musí být dostatečně zabaleno, aby nemohlo dojít k poškození při dopravě.

V případě oprávněné reklamace bude postupováno v souladu s Občanským zákoníkem. 
 

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Upozornění:  Zákazník může zboží na reklamaci osobně předat na prodejně nebo zaslat na adresu doručení dodavatele.

Nevyzvednutí dobírkové zásilky:

Pokud zákazník stornuje svou objednávku z e-shopu TH ELEKTRO po odeslání objednaného zboží, nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne, a již došlo k plnění či vznikly náklady na straně prodejce, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady. Provozními náklady se rozumí např. telefonické hovory se zákazníkem, distributorem, objednávání, zabalení či příprava expedice a úhrada poštovného distribuční společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi, nevyžádaná skladová zásoba apod.

V případě nepřevzetí zásilky zasílané na dobírku v úložní době, dojde k porušení kupní smlouvy, protože zákazník je ze strany prodejce automaticky informován o potvrzení a stavu objednávky (elektronickou poštou), veškeré argumentace či odůvodnění nepřevzetí (např.neobdržení oznámenky apod.) jsou brány za zcela účelové. Zákazníkovi bude automaticky účtován poplatek ve výši 500,- Kč. Za tím účelem je vystavena faktura či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce elektronickou formou se splatností 14 dnů a 0,5% za každý den prodlení, ve které jsou zahrnuty náklady prodejce spojené s objednávkou a expedicí zboží. Zákazník má možnost v tomto případě do 7 dnů aktivně požádat o opakované zaslání zásilky a provede úhradu zboží předem (nejpozději však do 7 kalendářních dnů). V tomto případě mu nebude storno poplatek účtován. Původní cena zásilky však bude navýšena o částku 40,- Kč, tj. náklady na nové doručení, doplatek rozdílu dotované ceny poštovného a balného za první doručení, manipulační poplatek a případné telefonické či administrativní náklady.
V případě neuhrazení objednávky, vzniklých nákladů či storno poplatku v uvedeném termínu, budeme pohledávku vymáhat. Proces je vstřícně nastaven tak, že zákazník má možnost vždy uhradit pouze zaviněnou škodu či náklady. Pokud však nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodejcem jakkoliv smírně dohodnout, nezbývá nám než uplatnit pokutu dle těchto obchodních podmínek a pohledávku eventuelně předat k právnímu vymáhání. Za takovou situaci nese plnou vinu kupující a hradí také zvýšené náklady z důvodu svého počínání, které těmito průtahy ve vymáhání vznikají.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Zboží, které není skladem a je na vyžádání:

Prodejce může předem požadovat zaplacení zboží u položek v e-shopu, které není skladem, je na vyžádání a musí se objednat. Po vzájemné dohodě je možné zaplatit pouze i zálohu na objednané zboží, které není skladem, je na vyžádání a musí se objednat.

Zboží v e-shopu a na prodejně:

Skladové množství v e-shopu může být jiné, než je na prodejně. Kromě zboží, které je na prodejně okamžitě k odběru, máme skladem i zboží, které máme v externím skladu. Samozřejme během dne doplňujeme zboží z externího skladu na prodejnu a do expedice dle potřeby. 

Tato informace je důležitá zejména pro zákazníky, kteří nakupují zboží osobně na prodejně ! 

Zákazníkům, kteří upřednostňují osobní odběr, zboží zarezervujeme a následně e-mailem informujeme, že si ho mohou vyzvednout a zaplatit v hotovosti.

Zboží na vyžádání:

U zboží na vyžádání nemusí být uvedená ceny vždy platná, jestliže se cena výrazně změní u dodavatele. Zákazník bude v případě změny ceny informován telelefonicky nebo e-mailem. U tohoto zboží před samotným nákupem si prosím ověřte cenu e-mailem nebo telefonicky.

Zboží, které není skladem:

U zboží, které není skladem se může stát, že může být u dodavatele vyprodáno a nemusí být dlouhodobě či vůbec dostupné. Emailem nebo telefonicky bude zákazník informován o nedostupnosti zboží, případně i o stornování objednávky. V případě možnosti může být  nabídnuta náhradní alternativa objednaného zboží zákazníkovi.

Poštovné a balné:

Cena při zaslání balíků přes přepravní společnost DPD/GLS a přes Českou Poštu jako Balík do ruky je 125 Kč s DPH, cena při zaslání drobného zboží doporučeně od České Pošty je 85 Kč s DPH (zboží zasíláme v bublinkové obálce, výška obálky se zbožím může být maximálně 5cm). Na konci objednávky si může zákazník vybrat přepravce a způsob platby -  na dobírku nebo bankovní převod. 

Dobírka:

Dobírka je 35,- s DPH.

Bankovní převod:

Bankovní převod vždy zákazník hradí na základě proformy faktury, kterou zašleme na uvedený e-mail v objednávce. Po zaplacení a připsání částky na uvedený účet zasíláme zboží na adresu doručení. Bankovní převod je zdarma.

Osobní odběr a platba v hotovosti:

Osobní odběr a platba v hotovosti jsou pouze pro odběr a platbu zboží  v prodejně TH ELEKTRO v Trutnově v ulici Dlouhá 232, kde platí zákon o evidenci elektronických tržeb v tomto znění:

´´Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin´´

Objednávka s dodatkem:

Dodatky v objednávkách od zákazníka můžou být dodavatelem odmítnuty a nebo dle uvážení a možnostech dodavatele splněny. 

Na Slovensko a do jiných zemí zboží neposíláme.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Veškeré údaje, které zde zákazník uvádí podléhají ustanovením z.č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel.

Provozovatel těchto stránek (který je zároveň provozovatelem elektronického obchodu) je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu výše uvedeného zákona. Tyto stránky obsahují platné identifikační údaje provozovatele elektronického obchodu a aktualizovaný seznam kontaktů pro styk se zákazníky.

Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí z.č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.

Zákazník svým svobodným rozhodnutím (stisk tlačítka „Odeslat objednávku “) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele těchto stránek.

Prohlášení o ochraně osobních údajů 

Dne 25. května 2018 vstupuje v platnost Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR. Zpracováváme následující osobní údaje:

1. Identifikační údaje, kterými se rozumí zejména jméno a příjmení, uživatelské jméno a heslo, u podnikajících fyzických osob také IČ a DIČ
2. Kontaktní údaje, jimiž se rozumí osobní údaje, které nám umožňují kontakt s vámi, zejména e-mailová adresa, telefonní číslo, adresa bydliště
3. Údaje o vašich objednávkách, kterými jsou zejména údaje o produktech a službách, které si u nás objednáváte, platby včetně čísla platebního účtu a údaje o reklamacích
4. Údaje o vašem chování na webu, zejména zboží a služby, které si zobrazujete, odkazy, na které klikáte, způsob pohybu po našem webu.

Souhlas není nutný, pokud osobní údaje zpracováváme v rámci naší činnosti

1. Za účelem plnění smlouvy (např. potřebujeme jméno, příjmení a adresu, abych dodali zákazníkovi zboží)
2. Za účelem právních povinností (některé osobní údaje potřebujeme, abych mohli vystavit fakturu)
3. Pro kontaktní formulář, který slouží k vyřízení konkrétního požadavku návštěvníka.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ (ADR)

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

Zvláštní pozornost by této povinnosti měly věnovat internetové obchody, které svou podnikatelskou činnost vykonávají také v jiných členských státech Evropské unie, neboť mohou být vázáni právními předpisy o mimosoudním řešení sporů těchto států. Tomu by měla být přizpůsobena také informace zveřejněná na jejich internetových stránkách